In the name of love

 
Hörni, snart är det dags. Dags att rösta. Bara en och en halv vecka kvar. Har du bestämt dig? Känns det inte som om det är dags för en förändring? Det tycker jag i alla fall. Det här är nog första valet för mig som jag verkligen känner att jag vill vara insatt och vill förändra. Jag har förändrats så himla mycket de senaste fyra åren och jag är så glad för det. Så nu peppar jag för det som ska hända. Är ni med mig?
 
pride1
För en månad sen var det Pride och jag och Carrå bestämde oss för att gå dit. 
 
pride2Carrå sjöng med i YMCA och vi satte oss på en bro för att kika på tåget. 
 
pride3
 
pride4
Grejen var dock att när F! gick förbi så blev vi så peppade att vi var tvungna att hänga på. Så vi gick med i tåget och hade en allmänt härlig dag. Heja Pride och heja förändring! Hösten är här med nya möjligheter. Nu kör vi! 
 
 
 
 
Translation: It's soon time for election in Sweden and I think it's time for a change. Last month I walked in the Pride parade in Stockholm. I wasn't planning to go but when I saw it I really wanted to join. The fall is here with new possibilities. It's time!
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

rosa höst i höst!!

Svar: Ojaa!! Rosa är bästa färgen!
Elsa Maria

2014-09-07 @ 22:57:22
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0