Sommarminnen.

 
En dag i somras, precis innan jag skulle till jobbet, mötte jag upp min vackra vän Johanna. Det var strålande solsken och jag hade precis cyklat när jag mötte upp henne i Sundbyberg där hon jobbar. 
 
johanna1
Fina fina Johanna som jag inte hunnit träffa alls mycket på sistone. Hela sommaren gick och det blev bara inte av. 
 
johanna2
Det första Johanna sa när vi möttes var att hon älskade mina skor. Jag hade precis köpt ett par Mimmi från Swedish Hasbeens. Johanna satte sig vid vår lunch helt sonika och beställde ett par där och då. 
 
johanna3
En perfekt och härlig lunch innan jobbet väntade. Som ett sista minne från sommaren. 
 
 
Translation: A memory fr.o.m. The summer when I ate lunch with my dear friend Johanna
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3 <3 <3

Svar: <3 tillbaka till dig!!
Elsa Maria

2014-09-15 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0