Homemade giveaway

 
Hej fina ni! Och välkomna alla nya som har tittat in de senaste dagarna! 
 
 
 
 
 
Det är såhär att jag har en giveaway på min instagram (@elsalisalarson) just nu. Jag lottar ut ett av de halsband jag gjorde i förra månadens Monthly Makers. Det du behöver göra är att följa mig på instagram, dela bilden och tagga den med #elsalisagiveaway och skriva en liten kommentar om varför just du ska vinna. Vinnaren dras imorgon så skynda!


Tjing! 
 
 
Translation: You have the chance to win a neckless on my instagram (@elsalisalarson).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilket fint halsband! Få kika in på din instagram och hoppas på lite tur då :D

Svar: Gör så! Glöm inte att du måste ha ett öppet konto. Annars kan jag inte se det. Kram
Elsa Maria

2015-04-14 @ 16:05:12
URL: http://kyntaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0