Det glitrer hvitt over fjellet i natt. Det er vakkert vintervær. I riket jeg bor alene, og som dronning står jeg her

 
 
 
 
 
 
Om ni undrar över bloggtorkan så behöver ni inte undra längre. Jag är här:
 
 
trysil1
 
På en plats där solen lyser och snön ligger vit på fjället. Jag är i Norge. I Trysil närmare bestämt. 
 
trysil2
 
trysil3
 
Det är fantastiskt fint väder som ni ser och vi har haft tur med vädret alla dagar. 
 
trysil4
 
Reser med dessa (plus en till). 
 
trysil6
 
trysil7
 
Vyerna är fantastiska och jag njuter av varje stund. Äntligen på ett par skidor igen. Det var fyra år sen sist. Det känns inte som så lång tid. Jag älskar att få svisha ner för backarna och känna vinden mot ansiktet och höra snön under skidorna. Det är frihet det.
 
Snart är jag hemma igen och då blir det fler uppdateringar. Lovar! 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: I'm in Norway for some skiing right now. Love it!

Kommentarer
Postat av: Vajb

Vackert!

Svar: Ja det är himla fint uppe i fjällen :)
Elsa Maria

2015-04-02 @ 15:44:26
URL: http://vajb.blogg.se
Postat av: Anna J

Trysil är verkligen fint. Och väldigt mysigt. Jag var där över en långhelg för en himla massa år sen, skadade en fot första dagen (bara en stukning) men kunde ändå njuta av vyerna, solen och den trivsamma stämningen som var där trots noll skidåkning. Glad Påsk!

Svar: Ja, det är tur att en kan njuta ändå trots skador. Det var en fin vecka. Hoppas du njuter av våren! <3
Elsa Maria

2015-04-03 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0