Monthly Makers: Textil

 
Dags att visa månadens kreation i Monthly Makers. Lite sen som vanligt. Och i vanlig ordning räckte inte tiden och fantasin till. Hade tänkt göra ett helt annat projekt men hann helt enkelt inte det. Så får visa vad jag har hunnit med istället. Nämligen detta:
 
 
monthlytyg2
 
monthlytyg1
 
En egen drömfångare gjord av en spetsduk, spetsar och andra band plus lite fjädrar och indianpärlor. Hur enkelt som helst. Får bara hoppas att den fungerar så mycket som jag drömmer. 
 
 
Om jag hinner de närmaste dagarna kanske mitt andra projekt kommer upp. Annars får ni helt enkelt se det en annan gång. 
 
Denna månad är det Beatrice som är värd så alla bidrag ska postas i hennes inlägg.
 
Och vi som håller på med detta spektakel är: MikaelaInspirami Jess KarlssonJessica AndersdotterHerbariumetAnna MariaAlicia Sivertatiliohej reginaBeataEmelie och så lilla jag!
 
 
Tjing på er!
 
 
 
Translation: This months creation in the creative project Monthly Makers.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad fin den blev! Kul twist med spetsen och banden! :)

Svar: Tack snälla! Kände mig så lost i detta tema. Tror det var för stort för mig. Plus för lite tid. Får försöka satsa på nästa istället! :)
Elsa Maria

2015-08-27 @ 12:00:11
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Mikaela

Jättefin och kul med olika sorters band som hänger! Hoppas du fått fina drömmar sedan den sattes upp!

Svar: Tyvärr verkar den inte hjälpa jättemycket. Drömmer lika mycket som vanligt. Men den blev fin i alla fall :)
Elsa Maria

2015-09-01 @ 15:11:44
URL: http://bympv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0