Instagram genom januari och februari.

 
 
Vi har faktiskt inte kikat på min instagram på länge. Jag har helt glömt bort. Men vi tar januari och hittills i februari. 
 
 
Började året såhär. Med fint folk på fest och sa hejdå till min gamla Frankie Daily Journal. 
 
Pluggade och fixade och saknade min älskade Kerstin. 
 
Hoppade på projektet Monthly Makers och målade naglarna i 40-tals manikyr. 
 
Visade en liten hårguide på bloggen och blev avritad av Emma. 
 
Åt en underbar frukost och dansade till musiken av mina kompisars band. 
 
Fikade med en vän och visade en till del av mitt hårreportage. 
 
En dagens och en kjol som var till salu. 
 
Fortsatte att sakna Kerstin och började pyssla litegrann. 
 
Njöt av ett vintervitt Stockholm och fikade med två fina fröknar. 
 
Mys att träffa Lisen igen och jag visade upp vad jag gjorde i Papperstemat av Monthly Makers. 
 
Min moodboard för frisören och hur håret blev efter klippet. 
 
Åt en god glass på Gyllenborgens mat och postade en gammal bild till en tävling. 
 
Fick en ny kattkompis och gick på Gunhild Carling. 
 
Sa hejdå till januari och visade mina frisyrer genom tiderna. 
 
Det var en hattdag. Och sen fick jag min och klassens tidskrift i handen. 
 
Åt lunch med en barndomsvän och visade lite detaljer i mitt hem. 
 
Jobbade på Vintagefabriken och provade min nya 40-talare. 
 
Var glad och hängde i Midsommarkransen. 
 
Stockholm var vinterfint och jag målade Egg Benedict Cucumberbatch. 
 
Åt en grapefrukt och köpte en ny väska. 
 
Om ni missade så var det en enhörning. Yay!
 
Våruppror och fin himmel. 
 
Hann med en frukost i sängen och sökte hem att skriva om. 
 
Åkte på Antikmässan och blev kär i porslin. Och avslutar med dagens som är en morgonselife på väg till skolan. 
 
 
Vill ni ha lite mer koll på min instagram är det bara att följa mi. Namnet är kort och gott @elsalisalarson
 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: My instagram from january and february. If you want to follow my name is @elsalisalarson.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0