Bloppis: 4 x kjol

 
Hej och välkomna till min bloppis! Det blir lite blandad kompott från min garderob som jag inte längre använder eller helt enkelt tröttnat på. Vi börjar med fyra stycken kjolar. 
 
 
bloppis1
bloppis2

 

Först ut är denna svarta pennkjol. Ursprungligen från Monki. Perfekt ulligt tyg till vintern.
Storlek: M men jag tycker att den mer är som en stor S.
Midjemått: ca 74 cm.
Pris: 120 kr plus frakt.
Betalning och frakt görs upp mellan mig och den som köper via mail.

Vid intresse, maila mig på elsalisalarson(at)gmail.com och märk mailet med "Svart pennkjol". Det är först till kvarn som gäller!

 
 
bloppis3
bloppis4

 

Näst på tur är denna fina grå i polyester, ursprungligen köpt på Indiska. Faller supersnyggt!
Storlek: 38
Midjemått: ca 74 cm.
Pris: 100 kr plus frakt.
Betalning och frakt görs upp mellan mig och den som köper via mail.

Vid intresse, maila mig på elsalisalarson(at)gmail.com och märk mailet med "Grå kjol Indiska". Det är först till kvarn som gäller!

 
 
bloppis5
bloppis6

 

Grå hängselklänning i ull, köpt second hand. Fint skick och supersöt med alla detaljer.
Storlek: XS
Midjemått: ca 70 cm.
Pris: 100 kr plus frakt.
Betalning och frakt görs upp mellan mig och den som köper via mail.

Vid intresse, maila mig på elsalisalarson(at)gmail.com och märk mailet med "Grå hängselkjol". Det är först till kvarn som gäller!

 

UPPDATERING: SÅLD!

 
bloppis7
bloppis8
 
Sist ut är denna söta gammelrosa som jag köpte i Barcelona för kanske fyra år sedan. Också en sådan kjol jag egentligen inte vill göra mig av med men aldrig använder, tyvärr. Gjord i lin och perfekt till dans!
Storlek: Lite märklig storlek då det står XL i den men jag skulle säga att det helt klart är en XS.
Midjemått: ca 60 cm men det är då resår i midjan så den töjer sig rätt rejält.  
Pris: 120 kr plus frakt.
Betalning och frakt görs upp mellan mig och den som köper via mail.
 
Vid intresse, maila mig på elsalisalarson(at)gmail.com och märk mailet med "Rosa danskjol". Det är först till kvarn som gäller! 
 
UPPDATERING: SÅLD!
 
 
Skynda fynda!
 
Tjing!
 
 
 
Translation: Selling some clothes in my closet. Starting with these four skirts. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0