Bloppis: Klänningar

 
Hej och välkomna tillbaka till min lilla bloppis! Då kör vi ett till gäng plagg till salu. Denna gång är det klänningar som står på schemat. Som i förra inlägget är det först till kvarn som gäller. 
 
bloppis9
bloppis10
 

En Noa Noa-klänning i chiffong. Enkel men ändå så himla söt. Bara använd ett fåtal gånger. 
Storlek: XS
Midjemått: ca 80 cm. Hänger löst i midjan.
Byst: 84 cm.
Pris: 200 kr plus frakt.
Betalning och frakt görs upp mellan mig och den som köper via mail.

UPPDATERING: SÅLD!

 

Vid intresse, maila mig på elsalisalarson(at)gmail.com och märk mailet med "Noa blågrå". 

 
bloppis11
bloppis12
 

Ännu en Noa Noa-klänning. Nästan den lilla svarta. Har tyll i kjolen. Kraftigt och bra material. 
Storlek: M
Midjemått: ca 76 cm.
Byst: ca 80-90 cm.
Pris: 250 kr plus frakt.
Betalning och frakt görs upp mellan mig och den som köper via mail.

Vid intresse, maila mig på elsalisalarson(at)gmail.com och märk mailet med "Noa svart".

 
bloppis13
bloppis14
 

Denna söta röda köpte jag i Amerikatt, närmare bestämt i New York. Plisserad i kjolen och söta små blommor vid ena axeln. Använd kanske två gånger. 
Storlek: XS/S
Midjemått: ca 60 cm.
Byst: ca 100 cm. Sitter löst i bysten. 
Pris: 200 kr plus frakt.
Betalning och frakt görs upp mellan mig och den som köper via mail.

Vid intresse, maila mig på elsalisalarson(at)gmail.com och märk mailet med "Röd klänning".

 
bloppis15
bloppis16
 

Den sista klänningen för dagen är även den en Noa Noa-klänning. Anar ni ett tema? Denna gråblå 40-tals look-a-like är en av mina favoriter i garderoben men den är helt enkelt för stor.
Storlek: M
Midjemått: ca 74 cm.
Byst: ca 98 cm. 
Pris: 250 kr plus frakt.
Betalning och frakt görs upp mellan mig och den som köper via mail.
Vid intresse, maila mig på elsalisalarson(at)gmail.com och märk mailet med "Blågrå 40-tals look-a-like".

 
 
Det finns fortfarande två kolar kvar från förra inlägget. Gå gärna in här och kika! 
 
 
Tjingeling! 
 
 
 
 

Translation: Selling some clothes in my closet. Time for some dresses. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0