Maj, juni, juli, augusti

 
Vi kikar vidare på året som varit och kommer då in på sommarmånaderna.  
 
Bloppis3
Började maj med att vara med och anordna Vintagebloppisen. Stod vid samma bord som vackra Johanna.  
 
valborg1
Firade Valborg med fina vänner och rosa bubbel.  
 
smink8
Gjorde en liten sminkguide.  
 
vintagefabriken1ar6
 
vintagefabriken1ar15
Gick till Vintagefabriken och firade att de funnits i 1 år. Hurra! 
 
sugarhill2
Gick till Södra Teatern för att dansa och såg Stockholm lite från ovan.  
 
sugarhill3
 
sugarhillsthlm10
Två härliga dagar av dans. Vad mer kan en begära?
 
frukost2
Åt goda frukostar med fina vänner.  
 
baka9
 
baka11
Träffade Underbara Clara och Anna-Karin Nyberg på deras bokrelease till boken Baka.  
 
elsasyren3
Åkte till Linköping för praktik.  
 
babettes1
Det var dans även där.  
 
hippa9
Var på min barndomsväns möhippa.  
 
swing2
 
swing6
Ännu mer dans i Gamla Linköping. Mys! 
 
antik4
Gick på antik- och vintagemässa. 
 
antik10
Hade jämt på mig den här drömklänningen.  
 
katten5
Tog mysbilder på katterna hemhemma.  
 
annaofrida
Åkte till Göteborg och hängde med bland annat dessa två.  
 
emmaklaragbg9
Träffade i Göteborg även denna fina. Emma-Klara.  
 
dekoration3
Dekorerade på Emelies och Samuels bröllop.  
 
elsawedding2
På bröllopet såg jag ut såhär.  
 
herrofruroos4
Och brudparet såg ut såhär. 
 
gotland2
Åkte till Gotland med mamma efter att skolan slutat.  
 
gotland7
Där träffade jag de här söta. 
 
gotland12
Posade vid raukarna.  
 
gotland29
Och badade även fast det var kallt.
 
midsommar9
Firade i vanlig ordning midsommar med fina vänner på landet.  
 
rosendal11
Åkte till Rosendals trädgård med fina Sofia.  
 
herrang3
Umgicks med fint folk och dansade hela nätterna på Herräng i juli. 
 
herrang11
Hemgång på morgonen efter en natts dansande.  
 
herrang16
Provade min nya playsuit.  
 
herrang19
 
herrang22
Sista natten såg jag ut såhär och dansade tills jag var tvungen att ta bussen hem.  
 
picknicknancy7
 
picknicknancy1
På Stockholms varmaste dag picknickade jag med Nancy.  
 
elsablomgren4life
I augusti var jag på bröllop igen. Bland det finaste jag varit på.  
 
johanna3
Tog en mysig lunch innan jobbet med Johanna.  
 
picknicklisenemelie
Och hann fika med Lisen och Emelie.  
 
pride3
Hamnade i Prideparaden och firade.  
 
macaron2
Fick ett bakryck och bakade macarons tre dagar i rad.  
 
popaganda3
Tog mig sen till Popaganda. 
 
popaganda5
Njöt av musiken och en god cider.  
 
popaganda11
Och självklart hann jag med en hel del bra konserter.
 
 
Detta var de fyra sommarmånaderna. Om några dagar kommer den sista delen av året. 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: Looking back on the last year. Continuing through May, June, July and August.  

Kommentarer
Postat av: Alicia

Alltså vilken jävla sommarKICK! Vill ha slut på vintern nu nu nu. Ååh, du tar så vackra bilder. Godisbordet är helt underbart och din fina citronväska!

Svar: Men alltså JAG MED! Sommaren kom fort! Och tack snälla för peppen om bilderna! Alltid roligt att höra! <3
Elsa Maria

2015-01-15 @ 15:10:49
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Johanna

Men ALLTSÅ vad jag saknar dig!!! Insåg precis att vi ju inte setts sedan den där lunchen. Sicket misstag! Rätta till snart, ja?

Svar: Och jag saknar dig!! Alltså, alldeles för länge sen. Ses nästa vecka?
Elsa Maria

2015-01-15 @ 19:57:58
URL: http://retrolover.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0