New Year's Eve

 
Ska jag vara helt ärlig så tog jag typ inga bilder på nyår. Jag hade helt enkelt för roligt. Men precis innan jag skulle åka hem mitt i natten knäppte min kära klasskompis Dahlia två bilder på mig. 
 
newyears1
 
newyears2
 
Inte världens bästa bakgrund men men. Jag hade på mig en av mina drömklänningar som jag visade för er för inte så länge sen. Och ja, jag hade mobilen i BH:n. Var ska man annars ha den när man inte har några fickor på klänningarna?
 
newyears3
 
newyears4
Hann i alla fall att fixa naglarna för kvällen. Lite extra glitter och sparkling sådär. 
 
newyears5
Silver och rosa. Bästa nyårsfärgerna. Det rosa från Essie heter A Cut Above och det silvriga från Claté har nr 383. Så fina färger! Matchade allt med klänning och accessoarer.
 
Hoppas ni hade ett fint nyår! 
 
Tjingeling!
 
 
 
Translation: My New Year's Eve. 

Kommentarer
Postat av: Fredrikapåvinden

Wow! Drömmig klänning!

Svar: Tack! Och ja, visst är den? :)
Elsa Maria

2015-01-11 @ 16:13:31
URL: http://fredrikapavinden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0