Papper och inspiration

 
papper1
 
Ni minns väl att jag är med i Monthly Makers? Jag håller just nu på att förbereda lite inför mitt papperspyssel. Försöker inspireras av det jag har hemma så att jag inte ska lägga så mycket pengar på sånt som jag kanske redan har. Jag är ju en sucker för just papper, anteckningsböcker och washitejp. Vi får se vad det blir av detta. Mer om det får ni reda på snart. 
 
papper2
 
Och mer bloppisgrejer kommer i helgen. Har inte hunnit fota mer och idag ska jag iväg och träffa lite vänner på en fika och jag har en till rolig grej som jag inte vill berätta om än. 
 
Jag önskar er i alla fall en trevlig fredag!
Tjing!
 
 
 
 
 
Translation: Preparing for Monthly Makers. Wish you all a happy friday. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0