Brighton, you stole my heart

 
Dag två i Brighton. Solen letade sig fram och det blåste inte lika mycket som dagen innan. Vi började med en sen frukost på ett café vid vattnet. 
 
brighton1
Sen vandrade vi längs strandpromenaden. Där fanns ett båtmuseum och flera gamla fiskeskjul. Så himla söt gubbe jag lyckades fånga på bild med.  
 
brighton2
Ännu en karusell. Så himla fint. Den spelade glada cirkuslåtar på orgel och gick runt runt.  
 
brighton3
Vi vandrade upp till The Royal Pavillion. 
 
brighton4
Magisk arkitektur och en finfin trädgård runtomkring.  
 
brighton5
 
brighton6
Hela trädgården blommade, det var så fint att se. Vi satte oss ner en stund på gräset och åt glass. 
 
brighton7
Vi vandrade sedan vidare förbi färgglada hus och lummiga gator. Så roligt att hitta pärlorna i Brighton. 
 
brighton8
När affärerna stängde tog vi oss till en italiensk restaurang för pizza. Sen vandrade vi vidare längs strandpromenaden mot hotellet.  
 
brighton9
Det var ett magiskt ljus och mamma var fin som alltid.  
 
brighton10
Jag har helt blivit förälskad i denna stad och jag vill helt klart komma tillbaka hit någon dag.  
 
brighton11
Förbi gamla ombytesstugor vandrade vi. Fast här ville jag stanna ett tag.  
 
brighton12
 
brighton13
 
brighton14
 
brighton16
För visst matchade jag och min nyaste klänning in i den pastelligt gula färgen. Klänningen har jag köpt av Jessica Silversaga och den är så magisk som den ser ut. Fick en hel del kommentarer om att jag matchade allt i rosa. Såklart tänkte jag. Vi fortsatte att vandra längs vattnet och mer bilder från det kommer en annan dag. 
 
 
Tjing! 
 
 
Translation: The second day in BrightonI really love this city!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså Elsa, dina bilder är helt magiska!

2015-07-03 @ 07:24:37
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0