Monthly Makers, maj

 
 
 
 
Då var det dags för nästa tema i det kreativa projektet Monthly Makers. Tack alla som bidrog förra månaden då jag var värd. Det var fantastiskt roligt att se era kreationer. Denna månad är det Jessica som är värd och temat, ja, det är magiskt. Magi är det ord som är månadens tema. Lite luddigare än tidigare men samtidigt mer spännande då en kan göra lite vad en vill. 
 
Jag hoppas som så många andra på mycket Harry Potter. Alicia har skrivit ett härligt inlägg med alla sina HP-kreationer. Fantastiskt. 
 
Här nedan följer lite inspiration som jag hittade på Pinterest
 
 
Visst blir en lite sugen på att börja skapa?
 
Tjing! 
 
 
Translation: This months theme in Monthly Makers is magic. Here is some inspiration.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Blir allra mest sugen på ringen på sista bilden! Kanske man ska försöka göra något eget smycke?!

Svar: Eller hur? Samma här. Fick lite feeling häromdagen så jag har massor att visa :)
Elsa Maria

2015-05-12 @ 21:27:49
URL: http://bympv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så mycket bra inspiration i det här inlägget! Åh vad pepp jag är!!

Svar: Men samma här! Längten till att få se allas bidrag! <3
Elsa Maria

2015-05-13 @ 09:12:07
URL: http://jessicaandersdotter.se/blogg
Postat av: Alicia

Gaaaaah HP-peppen! Är det tillåtet att ägna hela den här månaden åt inspirationsinsupande? Bara bädda ner sig med böcker och filmer och allt skaparmaterial en kan tänkas behöva. Drömmmmmen!

Svar: Haha.. I wish! Älskar HP och allt vad det innebär. Hoppas på mycket sånt! Hihi :)
Elsa Maria

2015-05-13 @ 10:01:38
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Elin

Åh, jag känner mig som svarta fåret till det här temat. Tycker det känns super svårt!! Blir spännande och se vad alla kommer hitta på, och även vad jag själv kommer hitta på ;)

Svar: Det som är bra med detta tema är att en kan tänka utanför boxen. Allt kan ju faktiskt vara magiskt :)
Elsa Maria

2015-05-18 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0