Vintagefabriken 2 år och release för ToveLisa!

 
vftovelisa1
I torsdags var jag på en himla mysig grej. Hade stressat mig igenom hela dagen med c-uppsats och jobb. Men runt halv åtta trillade jag in till Vintagefabriken. För de firade två år! Och de hade bjudit in ToveLisa som hade release för sin nya ritbok. Började med att rita för chans för att vinna just en sådan bok.  
 
vftovelisa2
Kristin ritade också.  
 
vftovelisa3
Hittade sötaste mönstret med lampor. Mina favoritskärmar.  
 
vftovelisa4
Alla fabrikörer var där och en liten fabrikör också såklart. Linda, Emma och Louise med lilla Gertrude. Så fint när ni ställer till kalas! 
 
vftovelisa5
 
vftovelisa6
Den här ladyn alltså. Så himla fin! Hon är tillbaka igen efter att hennes lilla Majken är född. Hurra! 
 
vftovelisa7
Såhär såg jag ut efter stressdagen. Matchar pom-pomen bakom mig precis perfekt.  
 
vftovelisa8
Kristin letar bodys till sin lilla Allan.  
 
vftovelisa9
Den fina ritboken som ToveLisa släppt. Så himla mysig bok och så roligt att få träffa Tove ordentligt. Den här boken är ett måste för varma soliga dagar i trädgård, på stranden, en regnig dag inomhus eller i hängmattan. Så himla lugnande att färglägga det som finns i boken. Mys! 
 
vftovelisa10
Jag fortsatte mitt färgläggande och tillslut blev jag klar.  
 
vftovelisa11
Linda packade ihop fabriken. Det var dags att gå hem. Fick med mig en liten påse karameller. Tack bästa Vintagefabriken för ett underbart kalas och att ni alltid är så himla kreativa och innovativa. Grattis till era två år som butik och allt gott till framtiden med allt vad den nu innebär!
 
 
Tjing! 
 
 
 
Translation: Celabrating Vintagefabriken on their two year anniversary and the release of ToveLisas new book. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0