En dag att minnas när allt blir grått.

 
Jag ska sluta få dåligt samvete för att jag inte bloggar. Vill så gärna men ibland så räcker inte tiden eller orken till. Och ska jag vara helt ärlig har jag inte tyckt det varit så kul på sistone. Märkligt. Nu har skolan börjat igen och det är bara en(!) termin kvar för mig. Hur fort har inte tiden gått? Var har dessa två och ett halvt år tagit vägen? Och vem vet vad som händer sen. 
 
För nästan exakt en månad sen blev jag tillsammans med en väldigt bra person. Två dagar senare fyllde han år och jag bestämde att jag ville föreviga dagen.
 
 
oliverbday3
Vi hängde med hans familj på Mälarpaviljongen under eftermiddagen och efter promenerade vi längs med vattnet något suddiga i kanten efter drink och kladdkaka.  
 
oliverbday2
Oliver och hans syster Evelina.  
 
oliverbday1
Inte bara jag som är en poser. Evelina ställde glatt upp som motiv. 
 
oliverbday4
 
oliverbday5
Vi vandrade vidare och det kändes nästan som om vi blev förföljda av paparazzis till höger och vänster.  
 
oliverbday6
Det hade regnat en hel del och när sen solen kikade fram kom även regnbågen.  
 
oliverbday7
En bra person och regnbågarna.  
 
oliverbday8
Vad fint att få dela en dag med en av de bästa jag vet. Och tänk vad fort tiden går. Redan en månad sen. Var tog sommaren vägen?
 
 
 
Puss!
 
 
Translation: One month ago today it was my boyfriends birthday. A lovely summers day. 

Kommentarer
Postat av: Silje

Kjempefin header, Elsa! :) Og det ser ut som om dette var en veldig fin dag :) Dere er fine!

Svar: Ja, jag kände att det var dags för lite nytt! Det var en riktigt fin dag! :)
Elsa Maria

2015-09-02 @ 22:42:14
URL: http://siljehusmor.blogspot.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0