Dags för EDSDA!

 
Idag ska jag på gala. Det ni!
Som ni säkert redan vet har jag börjat jobba på Elle Decoration. Det är helt fantastiskt kul. Och en rolig grej med det är alla spännande saker en får göra. Till exempel vara med och fixa inför och vara med på EDSDA 2016. Elle Decoration Swedish Design Awards. Är supertaggad! 
 
Så vad ska jag då ta på mig. Tänkte ungeför såhär:
 
edsda1
  
monthlyglas4
 
newyears5
 
 
❖ Klänning från 50-talet köpt på Epok. En dröm!
❖ Halsband med prismor som jag skapat med Monthly Makers. 
❖ Nagellack i silver och glitter. Det rosa-glittriga är från Essie och heter A cut above. Det silvriga är från Ciaté och heter Fit for a queen. Kändes passande, inte sant?
 
 
Ses vi kanske där? Kom och säg hej vettja! Jag är hon som tar instagrambilder på alla till högor och vänster. 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: Super exited for Elle Decoration Swedish Design Awards. See you there?

Kommentarer
Postat av: Anna María

Fasen så pepp! Hoppas du får det kul!

Svar: Det var fantastiskt! :)
Elsa Maria

2016-02-08 @ 10:01:46
URL: http://annamarialarsson.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0