New Year's Eve

 
 
newyear2
 
Gott nytt år önskar vi!
 
newyear1
 
Vi firade tillsammans med ett gäng av mina vänner först för middag, spel och bebisgos.
 
newyear3
 
Efter det åkte vi till denna utsikt. Vi såg stans alla fyrverkerier. 
 
newyear4
 
newyear5
 
newyear6
 
newyear7
 
Så himla magiskt ändå. 
 
newyear8
 
Jag var taggad för fest och vi gick hem till en vän till Oliver där det dansades hela natten. Det var sjukt nära att jag vann en limbo-tävling. Jag har fortfarande träningsvärk i magen efter detta. Men det var en himla fin kväll! Nu satsar vi på 2016. Det kommer bli ett magiskt år!
 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: Happy New Year from me and my bae!

Kommentarer
Postat av: Beata

så fint par ni är!!! ses snart hörru!

2016-01-05 @ 08:46:59
URL: http://radarmagazine.se/beata/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0