Kan du ta andan ur mig, andan ur mig nu

 
 
För några veckor sen tog jag en person jag började gilla i handen och åkte till Rosendals trädgård. Det var en mycket härlig och fin dag. 
 
rosendal1
 
Vi beställade mackor i caféet och hade med oss en flaska bubbel.  
 
rosendal2
 
Som vanligt är det magiskt i Rosendals trädgård. 
 
rosendal3
 
Just denna vecka var väldigt speciell. Jag hade denna fina människa på besök. Han heter Alessandro och är det finaste jag vet. 
 
rosendal4
 
Vi dukade upp för picknick i trädgården och satt där länge länge. 
 
rosendal5
 
Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Finaste dagen på länge. 
 
rosendal6
 
Bara någon dag efter bestämde vi att det skulle bli just vi. Och det är det jag vill berätta för er. För från och med nu kommer Alessandro bli en stor del av mitt liv. 
 
rosendal7
 
Bredvid oss på gräset vandrade Kanada-gäss och de älskade chipsen vi kastade till dem. 
 
rosendal8
 
rosendal9
 
Jag var lycklig och glad för att se pionerna. Och såklart för att jag fick spendera dagen med den finaste. 
 
rosendal10
 
rosendal11
 
Efter några timmar tog vi båten in mot söder och vandrade där ett tag. 
 
Tänk att jag fått möta denna fina person som tar andan ur mig med sin godhet och trygghet. En person som får mig att le och inte backar när jag är känslig eller gråter. En person som tycker om mig för den jag är och vill spendera tid med mig. Tänk att en får uppleva den känslan. För mitt hjärta är hans och hans hjärta är mitt. 
 
 
 
Snart kommer jag med fler stora nyheter. Jag hoppas ni vill följa mig på mitt nya äventyr! 
 
Puss! ♥︎
 
 
 
Translation: This is Alessandro. My love and a person that takes my breath away with his kindness and love. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så himla fint inlägg <3 Tänk att en får uppleva sånt här ja! Finns inget finare!

2016-07-11 @ 11:02:32
URL: http://bympv.blogg.se/
Postat av: Ruth | HungryHeart.se

Jag är så glad för er skull! <3

2016-07-12 @ 10:11:07
URL: http://www.hungryheart.se
Postat av: Wilda

Magiskt! Så himla glad för er skull! Har äntligen kunnat placera Alessandro som klavertramp - en Twitter-bekant. Haha tyckte jag visste vem han var! Så grattis till honom som fått dig till sitt hjärta och detsamma till dig! Två underbart fina människor tillsammans <3 Njut!

2016-07-14 @ 11:28:29
URL: http://reaktionista.wordpress.com
Postat av: Helga

Asså vad fint inlägg!

2016-07-16 @ 14:58:54
URL: http://rainbowcreativity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0