Fri till slut – Håkan på Ullevi

 
Jag har visst varit på semester. Två gånger i Göteborg och några dagar däremellan i Köpenhamn. När jag var i Göteborg första gången var jag kattvakt och hängde med en bra person. 
 
I sista stund, innan den sista konserten började, lyckades jag få/köpa biljetter till Håkan på Ullevi. Det blev en dröm som jag inte ångrar. Alls. Lyckades innan konserten möta tre personer jag kände och efteråt en. Vilken folkfest och vilken magisk konsert. 
 
hakan_ullevi1
 
hakan_ullevi5
 
hakan_ullevi7
 
Vill ju såklart att ni ska få uppleva känslan som var där och vill därför visa en film från kvällen. Den bästa låten och det som var mest magiskt. Kika in!
 
 
 
 
Nu är jag tillbaka i Stockholm och ska jobba. Hoppas kunna hänga lite mer här också. Vad har ni för sommarplaner? 
 
Puss! ❀
 
 
Translation: A perfect evening and a perfect concert with Håkan Hellström at Ullevi, Gothenburg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0