BBCON 2016 – en peppig fest för bloggare!

 
bbcon16_8
 
I lördags var jag på vårens peppigaste konferens, nämligen BBCON 2016. Där bloggare kom för att inspireras och få inputs från andra bloggare och företag på hur en kan växa som blogg. Jag vann biljetter, vilket var så himla fint! Gick dit med Anna María och Wilda. Vi fick representera Monthly Makers på konferensen. Här kommer en bildkavalkad från dagen:
 
bbcon16_1
  
bbcon16_2
  
bbcon16_3
 
bbcon16_4
 
bbcon16_5
 
bbcon16_6
 
bbcon16_7
 
Vi fick möta hur peppiga och inspirerande personer som helst som föreläste för oss. Bland annat kom Sandra och Kia från Metro Mode och pratade om hur en skapar värdefulla samarbeten. Johan Svensson från Bulls Content pratade om 5 skäl till varför bloggare är viktiga som varumärken. AnnaKarin Nyberg och Underbara Clara pratade om hur en som bloggare blir en nyckelspelare. Så himla bra de är! Linda pratade såklart och peppade för mer trovärdighet på bloggarna. Till sist fick vi lyssna på en live-pod med Vanja och Josefin
 
 
bbcon16_9
 
Mina fina följeslagare för dagen. Anna María och Wilda. 
 
bbcon16_10
 
Stötte även på Johanna i Kulla som jag gick folkhögskola med för typ åtta år sen. Så kul att vi hänger i samma kretsar nu och kan ta upp vår bekanskap ännu mer. Me like!
 
bbcon16_11
 
Var helt slut efter dagen bland alla peppgia personer. Fick bland annat även möta Johanna N som skapar fantastiska halsband, Elin på Teknifik, Annie på Vegokäk som jag kom på att jag träffat förut på en fest (hur stora är oddsen?) med flera. Vilken dag! Så mycket kärlek!
 
bbcon16_12
 
Sa hejdå till den här fina människan och begav mig hemåt. Helt slut och rusig av allt jag lärt mig och blivit inspirerad av!
 
Tack Linda och Better Bloggers för en fin dag! 
 
▽△▽
 
 
Translation: The blog conference BBCON this last saturday. An inspiring day with a lot of love!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Aaaah så jädra fint! Önskar verkligen jag varit där med er <3

2016-05-31 @ 18:54:15
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Vicky

gullisar! saknar sverigeblogghäng ändå.

2016-06-01 @ 19:42:39
URL: http://vickys.se/
Postat av: Annie - lättlagat vegokäk

Så bra dag och så bra människor <3

2016-06-02 @ 07:59:48
URL: http://vegokak.se/
Postat av: Wilda

Så fint du har fångat dagen! Kunde inte heller önska mig bättre sällskap! Du är så fantastisk. <3

2016-06-02 @ 11:38:44
URL: http://reaktionista.wordpress.com
Postat av: La Linda / Better Bloggers

Tack för att du kom och så himla fina bilder och peppigt inlägg! <3

2016-06-06 @ 22:25:13
URL: http://betterbloggers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0