Monthly makers: ERA BIDRAG!

 
Nu är det dags för mig att visa upp era bidrag på temat LEKSAKER! Det blev 33 bidrag totalt! Är mäkta imponerad över vad ni åstadkommit. Kika in alla underbara alster:
 
 
Silje skapade ett alldeles eget memory och får mig att minnas min barndom. 
Borgmästaren tog fram sin lekfulla sida och skapade ett fiskspel till sin son. Plus lite fler saker som ni får kika på på hennes blogg. Fantastiskt!
 
 
Katarina gav små färgglada lamm ett nytt liv som ger henne glädje. 
Jessica inspirerades av geometriska klossar som många barn har i sitt alster. 
Andrea gjorde om ett babygym hon fyndat. Drömska moln? Ja, tack!
Linnea skapade en smyckesvakt i form av en giraff. En liten guldkant i tillvaron!
Karin skapade en kasperdocka av bland annat en gammal vinflaska, papier maché och akvarellfärg. 
 
 
Alexandra sydde en alldeles egen koala. Hur söt som helst!
Jennie skapade crappy art som hon kallar Personality. Så häftigt!
Louilei gjorde bland annat en make-over till en docka. Så mycket bättre, eller hur?
 
 
Alicia gjorde en underbar klippdocka i form av en kanin. Och självklart fanns det med en Gryffindor-halsduk!
Anna María skapade ett kinaschack med färgglada kulor att spela med. Helt magiskt!
 
 
Beatrice gjorde en fotoserie med dinosaurier i en uppbyggd scen av djungel. 
Anki virkade sockersöta prinsesskronor och har även mönster till dem på sin blogg. Dags att virka!
Paula virkade ett djur som skulle passa bra i en skräckfilm. 
Mikaela gjöt en ljusstake i betong med en guldig dinosarie på. Så fint!
Julia målade om en dalahäst i gradienta toner av grönt. 
 
 
Wilda skapade kaniner av garnbollar för att trösta sitt inre barn. Hur fint?
Julia sydde två små kaninväskor som ska bli julklappar. Så söta så en dör litegrann!
 
 
Ruth skapade pastelliga berg i trä som både kan användas som leksaker och som prydnad!
Victoria gjorde en video om My Little Ponys. Känsliga tittare varnas. Kika in den om ni vågar!
Malin gjorde en sångbok i filttyg till sin son med alla hans favoritsånger. 
 
 
Ida Larsson virkade en gigantisk Pokémon-boll som ska bli en julklapp. 
Ida skapade ett glittrigt vattendjur i origami som från början skulle blivit en enhörning. 
Carin tovade katthår och skapade en kattleksak full med kattmynta plus att hon sydde en gosig katt av en stuvbit. 
Grahnslöjd frihandsvirkade (!) dockkläder i pastelliga toner. 
Anni gjorde kakor i form av Pokémon-bollar. Nom!
 
 
Linda lekte med lera och skapade hur mycket som helst. Tror att min favorit är snigeln med en glaskula som hus. 
Denise virkade ett mumintroll på temat som en liten hyllning till Tove Jansson. 
 
Malin skrev en vacker text på temat. In och läs!
 
 
 
Sara skapade kylskåpsmagneter att mixa och matcha som en vill, inspirerat av ett favoritspel hon hade som barn.
Själv gjorde jag halsband av plastdjur!
Ronette skapade en burk för kattens leksaker med ett guldigt lejon som lock. 
 
Och Mari, jag fick inte din länk så har inte hittat ditt bidrag. Kommentera här nere så lägger jag in dig! Är det någon annan jag missat så hojta till så får du självklart plats i listan!
 
Visst är alla helt fantastiskt bra? ♥︎
 
 
 
Mer Monthly Makers hittar du på FacebooksidanInstagramPinterest och i inspirationsgruppen. Och glöm inte att tagga ditt bidrag på instagram med #monthlymakers.
 
Vi som driver Monthly Makers är AliciaAnna María, Annica, Beata, BeatriceJessica, Mikaela, RuthSandra, StinaWilda och jag! Inspireras, skapa och utvecklas med oss under hela året!
 
 
✂︎✎❖
 
 
Translation: Your contributions to this months Monthly Makers and the theme TOYS. 

Kommentarer
Postat av: Anna María

Så många fina bidrag vi gjort! Heja oss!

2016-10-31 @ 08:38:51
URL: http://annamarialarsson.se/blogg
Postat av: Wilda

Åh så mycket fint som har skapats! Så glad jag blir av allt :D

2016-10-31 @ 17:42:57
URL: http://reaktionista.se
Postat av: Ruth | HungryHeart.se

Så himla mycket FINT! Wow alltså! <3

2016-10-31 @ 18:12:25
URL: http://www.hungryheart.se
Postat av: Mikaela

Lika kul som alltid att kolla igenom vad alla har skapat, blir så inspirerad varje gång :D

2016-10-31 @ 20:53:40
URL: http://bympv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så fina saker! Snigeln med glaskulan är nog lite min favorit också, supersöt :) Och kaninväskorna alltså!!! SÅ mycket fint :)

2016-10-31 @ 20:54:38
URL: http://igottpysselsallskap.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Så fina saker! Snigeln med glaskulan är nog lite min favorit också, supersöt :) Och kaninväskorna alltså!!! SÅ mycket fint :)

2016-10-31 @ 20:54:38
URL: http://igottpysselsallskap.wordpress.com
Postat av: Vicky

koalan!! älskaren. (mitt spirit animal hehe)

2016-11-04 @ 01:00:29
URL: http://vickys.se/
Postat av: Anna

Oj vad många fina grejer! Den här månaden var jag så snabb med att lägga upp att jag glömde länka mitt bidrag på din blogg... jag gjorde en hundleksak iallafall :)

2016-11-04 @ 16:45:40
URL: http://Instagram.se/tisteldrake
Postat av: Amelie

Åh, så himla mycket fint! Jag missade att få till presenterandet av mitt skapande i tid, men nu finns det äntligen också på plats ute i cyberrymden - även om det funnits i vårt hem i flera veckor redan... Nu tänker jag sitta och drabbas av kreativ overload av alla andra fantastiska bidrag - jippie! :D

https://amytuesday.com/2016/11/08/monthly-makers-tema-leksaker/

2016-11-08 @ 09:46:10
URL: http://amytuesday.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0