New York: två.

Och så lite fler bilder. Snart är jag väl ikapp igen. 



På måndagen bestämde jag och Emelie att vi skulle ta en heldag i Central Park. Vi köpte frappuchino och möttes av ett härligt live-band.



Folk satt runtomkring och lyssnade.



De var verkligen bra. Man bara stod och log hela tiden. Saxofonisten fick feeling.



Och basisten/sångaren var sååå snygg. 



Emelie vid fontänen lite sådär lagom klämkäck.



Vi fick verkligen en strålande dag.



Vi hittade en mysig plats där vi såg vattnet och alla båtarna. 





Såklart måste jag posa lite framför dammen. Hello sailors! Nöjd är jag i alla fall.



Hittade världens sötaste ekorre som också ville posa för kameran.



Vi satt där och njöt av god picknick och solen. Mysigt att kolla på alla människor..


..och alla båtarna.



Och så alla söta paren förstås.



Tisdag och det är dags för Rockerfeller Center.



Denna dag var det Wille som jag hängde med.



Många flaggor är det.


Dagens vy över Lower Manhattan.




Strike a pose när du är på toppen.



Såhär såg det ut när Rockerfeller Center byggdes. Jag och Wille fick också sitta på en sån där påle upp i luften. Lite fake såklart men i alla fall.



Vi gick till ett jättemysigt café jag blivit tipsad om. The Grey Dog.



Jag vandrade sen själv över Brooklyn Bridge.



Det var så himla coolt med alla vajrarna.



Och så lite Lower Manhattan genom vajrar.



Avslutade kvällen i Dumbo där jag köpte cookies och såg hur ovädret svepte in över Manhattan.


Bara en del kvar nu av alla kamerbilder. Imorgon kanske det blir lite instagram-bilder också. Förlåt om jag tjatar om New York men det får ni ta. Snart kommer väl lite annat också ;). Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0