En tur till Köpenhamn och en julkul grej

 
I måndags tog jag en tur till Köpenhamn. Jag och Anna blev medbjudna av Emma-Klara att åka över dagen dit för att bara ha det bra och kika på inredning och annat trevligt. Emma-Klaras pappa skulle jobba där så vi fick åka med! 
 
elsalisalarson_copenhagen1
 
Vi vandrade runt längs gatorna i Köpenhamn och bara njöt av allt fint. 
 
elsalisalarson_copenhagen2
 
Emma-Klara fotade och vi alla kände oss som "riktiga" bloggare då vi alla gick runt med varsin kamera runt halsen. 
 
elsalisalarson_copenhagen3
 
Jag fick posera vid den finaste av väggar. Den gråblå. 
 
elsalisalarson_copenhagen4
 
Anna valde den senapsgula. 
 
elsalisalarson_copenhagen5
 
Älskar hus i pastell. 
 
elsalisalarson_copenhagen6
 
Sen glömde jag av kameran och hux flux så hade det blivit kväll och mörkt. Vi vandrade i Nyhavn och tillbaka till där vi blev upphämtade med bil. Vilken underbar dag med finaste vännerna! 
 
 
Och som ni vet så är det ju 1 december idag! Och det vet ni väl vad det innebär? Jo, julkalenderdags!
 
monthlymakers_julkalender
 
Jag och mina fellow vänner i Monthly Makers bjuder på julkalender. Kika in första luckan hos Anna María som är månadens värd. Där berättar hon mer om hur julkalendern går till. Och imorgon blir det lite extra spännande för då öppnar jag lucka två. Kika in då!
 
❆ ❆ ❆
 
Puss!
 
 
Translation: I went to Copenhagen with my friends Anna and Emma-Klara the other day. And it's time for a Christmas Calender.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0