❄︎❆❅

 
Hej hej från Göteborg! 
Jag tog tåget ner nu på eftermiddagen och befinner mig mellan en hund och en katt hos min bästa Anna. Så skönt att bara få vara och vila upp sig lite. Har verkligen inte hunnit med något alls i veckan. Eller nej, det var inte sant. Har hunnit med massor. Men inte att hänga här. 
 
Tänkte i alla fall visa när jag var på Liljevalchs vårsalong för några veckor sen. Tog av någon anledning inga bilder på själva utställningen men utomhus. I år ligger den mitt i stan, massor med våningar upp. Så vyn var helt magisk. 
 
 
liljevalchs1
 
liljevalchs2
 
Stockholm i snö är så mysigt. 
 
liljevalchs3
 
liljevalchs4
 
Jag var vinterklädd i min fina 40-talskappa och vinröda detaljer. En konstig men ändå ganska fin dag.
 
❖❖❖
 
 
 
Translation: A day in winter Stockholm at Liljevalchs spring exhibition. 
Trackback
RSS 2.0