Tillbakablick 2013: december

 
 
Dags för sista delen i tillbakablicken från förra året. Tänk vad fort ett år har gått. December var månaden då jag stressade men fick åka hem och gosa med min älskade Kerstin över jul.
 
Jag visade upp min nya frisyr.  
 
Var med i Emily Dahls julkalender och skulle beskriva hur jag såg ut en av dagarna. Det var såhär.  
 
Köpte mig en till katt.  
 
Bakade lussebullar med min mamma.
 
Gick på julmarknad på Skansen.
 
 
Var bakom kulisserna på De 39 stegen på Intiman. 
 
Och självklart kollade vi på föreställningen också.  
 
Köpte nya anteckningsböcker.  
 
Den här pärlan fyllde tjugo.
 
Det firade vi med en dag i vintagebutiker och med att gå till Pärlans konfektyr.  
 
Åkte hem till mina föräldrar och till min lilla hårboll.  
 
Bakade julgodis. 
 
Visade hur jag fixar mitt hår. 
 
Gjorde egna snöflingor eftersom det inte fanns några utanför fönstret.  
 
Den årliga julbilden på syskonen.
 
En mysig jul på landet med en del stohej med mina kusinbarn.  
 
 
Firade nyåret ute på Ekerö med trevligt folk. 
 
 
Det var det senaste året det. Nu lämnar vi det bakom oss och satsar allt på 2014. Ser fram emot våren och allt vad det innebär. Allo projekt, all dans och allt plugg som ska hinnas med. Det känns som om det kommer och är ett fantastiskt år. Det kan liksom bara bli bättre. 
 
Tidigare har vi kikat på Nystartande januariTulpan och smoothie-februari, Franska och frukostande marsPysslandets och drömklänningarnas april, Bästa vårmånaden maj, Parisdoftande kattunges-juni, Picknickarnas och dansens juliBröllopens och vännernas augustiFödelsedagsseptemberÄventyrliga och höstiga oktober och Mörka men skojiga november.
 
Tjing på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0