Tillbakablick 2013: november

 
 
Dags för november månad i tillbakablicken från året som gått. November var den mörkaste månaden men även den som det hände mycket skoj. 
 
 
Köpte mig ett par nya pjuks.  
 
Gick ut med mitt Bridge-beroende på bloggen.
 
Fikade i mängder.
 
 
Köpte mig en ny och fin klänning som jag visade upp här på bloggen. 
 
Hälsade på hos mina föräldrar och gosade med mitt hjärta. 
 
Finfikade med denna böna. 
 
Åt goda frukostar för att slippa tänka på mörkret. 
 
Gick promenader och försökte göra hösten och de tomma träden till något fint. 
 
Peppade med att jobba på bästa Vintagefabriken.
 
Där hade vi världens finaste kassa. 
 
Och det är alltid lika mysigt att få vara här och njuta av allt fint. 
 
Började julpyssla i tid. 
 
Gick till världens bästa frisör. 
 
Var på en inspirerande kväll om att fira en grönare jul. 
 
Lyssnade på Edda Magnason och orkestern från filmen Monica Z. 
 
Blev inbjuden av dessa tre och var med och bakade till hattfest på fabriken. 
 
Denna fröken vann min tävling så vi möttes där. 
 
 
 
Tjing! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0